21 augusti 2008

Snart går flytten.....kommer sakna.....


Snart går flyttlasset och jag kommer sakna lägenheten. Så jäkla fin e den. :(

Jäkla rygg!

I morse när jag vaknade kunde jag knappt ta mig ur sängen. Antagligen hade jag legat illa eller vridit mig under natten. Hade till och med drömt om att ryggen hade svullnat så att nattlinnet stramade åt. Konstiga drömmar....


Slutet börjar närma sig för mig i Lund. 1 vecka kvar sen bär de av norr ut. Hade önskat att de va en flytt med lite mer positivitet i, men det kommer längre fram kanske. P är väldigt ödmjuk nu, nästan lite skrämmande. Så rar har han inte varit på 8 månader.

Sista tiden va han väldigt stöddig och nätan lite oförskämd mot mig. De va då jag började ana att något va på gång. Tydligen har han tyckt att vårt förhållande varit påväg att ta slut länge men jag har bara tyckt det i 3-4 månader. Hans nya tants dotter har nu konfronterat sin mamma. Hon berättade för mig igår på jobbet att hon hade pratat med sin mamma. Mamman har hela tiden undvikit att tänka på att P va upptagen men dottern betonade under hela samtalet att jag existerade och har gjort under hela tiden. Ungefär så här: "Vad hade du tyckte om du hade varit i hennes skor? Hur hade du reagerat i hennes situation?" Mamman ville absolut inte prata om att jag fanns utan försökte hela tiden få allt att låta som om de va rätt de dom har gjort.


Nu är allt det historia och jag behöver lägga allt bakom mig. Behöver jag någon gång gråta eller skratta så är detta en bra historia att dra upp. :)
Ta hand om er!
Kram/Jessie

1 kommentar:

Jenkan sa...

Hoppas ryggen blir bättre. *styrkekramar* Ses väl på lördag?! kram
Jenny