09 september 2008

Ett kapitel i det nya

Idag va de dax för 2 nya kapitel i mitt nya liv.

Imorse kände jag att något va fel med mina äggstockar. Tänkte på mensen som jag inte haft på nästan 9 år och satte på mig en binda. TUR VA DE!! Kom till skolan, stressad som f*n, och fick se detta skitet!!! Jag trodde jag skulle dö. På med ett leende och be om ursäkt att jag va sen och frågade en klasskompis om hon hade ipren eller något. På rasten sprang jag över till ICA Kvantum o köpte de jag glömt hemma(bindor). De e bara att stå ut med detta till jag fött mina barn jag vill ha. ;)

Nästa kapitel bestämde jag mig för på morronen innan jag gick till skolan. Skriva in mig på vikt väktarna. Nu tog jag tjuren i hornen och gick upp med höft huvud och skrev in mig. De ska gå bra har jag bestämt mig för. Ska planera in 2 dagar i veckan då jag ska ut och gå plus min vanliga bowlingträning.

Annars känns allt bra. Bowlingen gick inte alls bra i helgen. Känns att det varit mycket på sista tiden. Inte hunnit träna eller tänka på hur jag vill/ska göra. Hård träningen har startat!!
Ny match på lördag mot SBC.

Skulle åkt till Danmark med skolan på fredag men det får jag tyvärr hoppa över. :( Hade varit roligt att komma iväg annars.

Ta hand om er mina vänner! Tack för kommentarerna jenkan! ;)

Kram/Jessica

Inga kommentarer: