19 september 2008

Förkylning...

...är bland det tråkigaste att ha. Varför ska folka runt om mig envisas om att bli sjuka, då åker bara jag på de oxå.

Nu rullar skolan på i världens fart. Inlämningarna avlöser varandra. Hade varit roligt och få bli utdragen på fest någon kväll. Längesen man festade och träffade nytt folk. Jenkan har lovat mig att jag ska få komma på glamour-fest nästa år!! Längtar redan.

Vindarna har vänt även i bowlingen. I helgen vann vi och jag gjorde bra i från mig, tycker jag. Någon annan som har något att invända så varsågod!!!!

Imorron åker a-laget till Vänersborg och överraskar. :) Ska bli mycket spännande att åka iväg med det laget vi har, många som kan överraska och briljera! Pappa ska vara coach, känns tryggt! J ska debutera i a-laget, en av dom som jag tror kommer överraska! ;)

Just nu håller jag på att städa i mitt rum (låter som när jag va 10 år....), det är inte så stort men de står fortfarande lådor lite här och var vilket gör det svårare att städa. Ska ta tag i dom idag oxå.

Träning som gäller idag med mamma o L.

För den som är nyfiken så har inte mannen i mitt liv dykt upp än. Jag har inte så brottom just nu men visst håller jag ögonen och dörren öppen. Blindedate kanske.....tror inte de!!! Om pappa får välja ska han vara rörmokare eller elektriker. Tydligen är det en sån som saknas i vår familj, jag känner ingen press alls... För mig är det viktigaste humor och ödmjukhet. Kanske oxå för mycket begärt...

I tisdags åkte jag till Malmö för att jobba och de gick strålande. Samma kväll skulle jag sova hos P i Lund. De gick oxå bra. Den fina lägenheten ser ut som ett råtthål nu. Usch vad de va innestängt och mörkt. Glad att jag slipper de. Det är verkligen en ungkarlslya nu.

Ska städa vidare plus att jag måste kurera min hals och näsa till imorron. Ingen vitlök på tummen för min del.. ;)

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessie

1 kommentar:

Jenkan sa...

Japp du står på listan redan inför kommande glamourfest!! Men vi har väl fest den 11/10?? Jag har tagit semester... Hehehe!

Ha en trevlig kväll!!