21 september 2008

Tiden flyger iväg

Ännu en helg har snart gått. Igår bar de av till Vänersborg. Fick gå upp mitt i natten, kl 04.00. Hela resan kändes positiv och alla va på bra humör. Matchen gick inte så bra, vi förlorade med 17-3 vilket inte va ett helt rättvist resultat för vi va med mer än så i matchen. Jag o L plockade 2 poäng av våra 3. :) Mitt resultat va det högsta i vårt lag men vad spelar det för roll. Håll utkik på www.cefyra.nu efter en krönika som heter duga!!
När vi steg av bussen i Vänersborg så luktade det bränt, som om något brann på riktigt. De va bandyläktare som hade brunnit ner under natten. Bara 30 minuter ifrån att bowlinghallen oxå hade rykt med. Tur att den inte gjorde det, vi som hade så trevligt! :)

Idag ska jag på medlemsmöte i Åhus. Innan det blir det en runda in på matmässan i Kristianstad. Hade fördelen att vinna 4 biljetter så 2 av dom gav jag bort till våra stöttande supporter som hängde med igår.

Har blivit riktigt kass i halsen. Tappar snart rösten....vad tyst de kommer bli på mötet om jag hinner göra de innan.

Igår planerades en fest till den 11/10. Då blir de partaj efter våra matcher.

Ta hand om er mina vänner!
/Jessica

1 kommentar:

Jenkan sa...

Inte bli sjuk nu... Fast iof det är väl ett uppehåll nu? ;) Jag har tagit semester den 11 och 12 oktober. Så jag har mina tjänster till förfogande... Å jag tycker om partaj åsså... Hehehehehe! Har kikat efter krönika... Men ej hittat den ännu, ska kolla en gång till innan sängen skriker på mig.

Ha det gott! Ta hand om dig och krya på dig. Kram