22 september 2008

Livet just nu

Ja, det är inte lätt i dessa tråkiga väder tider att försöka vara positiv och glad, men hittils har jag lyckats. Stannade hemma från skolan idag och missade tydligen inte så mycket. K från skolan ringde precis och berättade vad som hade hänt. Jag hade exploderat om jag varit där. Dålig stil av vår ena medlem i gruppen som bara hoppar av 2 dagar innan vi ska träffa klassen som vi ska ha på en tema dag. Ser ändå ut att ha löst sig rätt bra. Imorron måste jag in där, i alla fall en stund. Får stoppa i mig tabletter och annat för att klara mig.

Igår va de medlemsmöte i bowlingen. Inget nytt där heller, samma dåliga engagemang som det brukar vara på mötena.

Låter inte så positiv i detta inlägget, men så farligt e de inte. För er som vill läsa lite roligt så köp Kristianstadsbladet och kolla sportsiderna efter CEFYRA. Har själv inte läst de än, ska köra ner till byn o köpa tidningen snart.

Ta hand om er mina vänner!
Jessie

2 kommentarer:

Sneckan sa...

Ja har läst K Bladet många gånger idag:) Var nog den bästa morgonen på väldigt länge. Tack igen för allt denna helgen!!

Kram Jennie

Jenkan sa...

Jag e åsså inne i en period med neg tankar å funderingar fast ändå inte.. Det är ju alla andras fel, liksom ;)
Jag laddar inför den 11/10.

Krya på dig.
Kram