08 mars 2009

Hmm

Lördagens fest va otroligt rolig. Det va länge sen jag hade så roligt och träffade så många trevliga människor på en och samma plats. =) Inte många av dom som hade träffat mig eller som visste att jag e tillsammans med G. Gårdagens fest va precis vad jag behövde efter allt som hänt runt omkring mig den senaste tiden.

Ja, mitt välbefinnande är värt mycket. I 9 år har jag tänkt på alla andra och hur andra mår. Sen i somras har jag blivit mer egoistisk och det är jag stolt över. Om inte jag mår bra, hur ska jag då kunna få andra runt om mig att må bra. Det är inte så att jag hacka ner på andra för att må bra utan jag gör det som krävs för att jag ska må bra utan att andra lider.

Det finns några som inte vet vad konstruktiv kritik är eller hur man ger den.....

Nu har jag i alla fall gjort vad jag kan i denna onödiga konflikt. Avslutade allt igår! Nu ska jag börja LEVA. Personen som kommenterade min blogg för några inlägg kan till och med ha gjort något olagligt när hon skrev om min skuld till klubben. Jag har av bra skäl utelämnat hennes namn här för att inte göra samma påhopp som hon gjort. Hon har i och för sig erkänt att de va dumt att skriva så här, kan inte annat än att hålla med om att de va idiotiskt och inte så genomtänkt.

Jag är inte någon ängel men jag tänker mig för innan jag agerar och står för ALLT jag sagt och gjort i denna frågan.

Idag ska jag plugga och städa. Har rätt mycket att göra i skolan just nu. Men det e skoj så jag gör de gärna. =)
Ikväll ska jag spela gitarr. I fredags va jag på muskalen RENT. Den va helt okej, men jag är nog inget fan av sorgsen musikal. =)

Ta hand om er mina vänner!
/Jessica

Inga kommentarer: