06 mars 2009

Nu har bägaren runnit över!


Vad mer kan jag säga om detta?? Orkar inte lägga energi på att försvara mig. Min tanke är ju inte att tjäna pengar på bloggen så det gör ju inget om jag förlorar några läsare som känner sig träffade av mina inlägg. Om man känner sig träffad så får man stå för det själv eller komma till mig och fråga. Namnen kommer jag ALDRIG att skriva ut här, så lågt sjunker jag inte "för det är nästan lika lågt som priserna hos Glocalnet". Hi hi hi hi hi......


Snart är det lördag och dax att ha 30 års fest. Men jag ska hinna med att plugga oxå för jag har litteraturseminarie på onsdag förmiddag. Har 3 böcker att plöja igenom......


Så är man i Osby en runda. Men ikväll är det R.E.N.T som gäller i stan. Det ska bli vädigt roligt. Innan musikalen så ska jag äta en bit mat med M.J. Va väldigt längesen jag träffade henne så vi har mycket att prata om.. =) Massa skvaller om det ena och det andra blir det. (Nu tolkas det för fullt hos några.... ;-) )


Praktiken går bra, idag har jag haft musik med 5:orna och de gick bra tycker jag. Nu har jag någon timme planering där jag redan har planerat färdigt vad som ska göras nästa gång. Det är så roligt att vara på praktik för jag känner att jag hamnat rätt och är uppskattad av mina framtida kollegor. Så kommentaren om mitt yrkesval har inga grunder alls eller i alla fall ingen påverkan.


Nu är det dax att skriva lite på inlämningsuppgifterna som ska in nästa vecka och veckan efter.


Ta hand om er mina vänner.

/Jessica

Inga kommentarer: