12 mars 2009

Vintern tillbaka i Skåneland?!

Jo, då har vi snö igen!! Jag som ville att våren skulle komma nu. Några vårtecken har jag sett i alla fall.

Denna veckan har jag inte varit hemma i Osby en enda natt. I lördags hade vi ju 30 årsfest här och de va väldigt roligt! Härligt gäng som jag ser fram emot att träffa igen. Några av dom ska jag träffa på lördag när vi ska på filéfrossa i Simrishamn. =)
Innan vi ska dit ska vi försöka hinna med att åka till Åhus och en runda till Ystad. Många ärrenden att hinna med innan det blir lördag kväll. =)

Imorron ska jag redovisa en lektion som jag haft på min VFU. De går säkert bra men jag har inte gjort så mycket på min praktik så de blir en puls-övning. =) Ni förstår säkert inte alls vad det är, men spelar ingen roll.

Bowling? Jo, det ska jag berätta. Vet inte hur jag ska göra framöver men det är något jag måste fundera på.

Idag har jag kollat på lägenheter i Fuengirola och de ser ut att bli dyrt, men de får vi räkna med.

Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

Inga kommentarer: