15 mars 2009

V 11

Snart har vi vår i Skåneland!! Ena dagen är de snö & drivis medan andra dagen vara solsken och 10 plus. Klimatförändringen är härlig!

Denna veckan har jag tillbringat hos G. =) I skolan har jag massor att göra men jag tycker mig ligga bra på det. På tisdag har vi redovisning av gitarr, fredag ska VFU-rapporten in och nästa måndag ska ett paper in. Dessutom har jag praktik torsdag & fredag. Lagom rolig vecka!!

Igår va vi i Simrishamn på Hotell Svea och åt filéfrossa! De va riktigt gott!!! =D
Jag hade varit så dum att erbjudit mig att köra så jag fick dricka Pepsi Max & Cola Light hela kvällen. Men jag hade lika roligt ändå. G har väldigt roliga människor runt om sig. Tur det!!

Vi hann upp en runda till Åhus igår oxå, kollade på mamma när hon spelade match. De gick inte så bra. Samtidigt som jag va där passade jag på att kryssa vilka matcher jag inte kan spela.

Idag har de inte hänt mycket. Skulle behöva skriva klart min vfu-rapport men jag har ju inte gjort mina sista lektioner. Det svåra är att börja på papret som ska in nästa måndag fast jag har börjat stolpa upp vad jag ska ha med.

Så har denna veckan gått. Snart börjar jag en ny kurs och de ska bli roligt!

Ta hand om er mina vänner!
Kram Jessica

Inga kommentarer: