26 december 2009

God fortsättning!


Nu är jule över för denna gången. De flesta börjar nu förbereda sig inför nyår och allt vad det innebär. =)


Julen har varit lika underbar som den brukar vara fast detta året var de lite speciellt. ;-) Jag är så himla lyckligt lottad. =) =)

G gav mig en hushållsassistent i julklapp! Den bästa julklappen på många år. =) Här kommer det att bakas så det står härliga till! G fick två Wallander-filmer och ett par "finbyxor" av mig.

På självaste julafton firade vi hos mina föräldrar tillsammans med mina syskon och deras familjer. Till nästa jul kommer vi att vara i vårt nybyggda hus. Syrran pratade om att åka upp till fjällen över jul men jag är rädd för att det kommer kosta alldeles för mycket. Vet ju inte om jag har jobb eller om jag lever på timvik.

Den 15/1 tar jag min lärarexamen. Mamma tyckte vi kunde gå ut och äta i Kristianstad istället för att ställa till med kalas i Osby. Den idéen gillade jag verkligen!! =) Den 16 har vi fest i Raskarum och så även på söndagen kommer det folk som jag gärna vill fira med. =) Fest i dagarna tre, är inte fy skam. Jag tycker att vi firar högskoleexamen alldeles för LITE och tar för lätt på det. Jag har kämpat som ett djur i 3,5 år för att klara min lärarexamen. När jag nu tänker efter så är det ett nytt stadie i mitt liv efter examen. Större än när jag slutade gymnasiet och då tog studenten.

Idag ska jag in till Tomelilla och köpa ett sällskapsspel så vi kan ha spelkväll. =) Om jag hade haft pengar hade jag köpt ett Wii eller PS2 istället.


Ta hand om er mina vänner!

Kram /Jessie

Inga kommentarer: