04 januari 2010

Nytt År!

Nu är 2010 här!
Sen sist jag skrev har det inte hänt jättemycket men lite. =)
Spelkvällen gick bra men övergick i fest istället. Från att ha varit 3 personer till att heltplötsligt ha 7 extra personer i huset. =) De va väldigt trevligt i alla fall.
Några dagar senare så spelade vi klart och jag vann i Bondespelet!! =) =) Killarna va dåliga förlorare och försökte fuska sig till vinsten.

Någon dag innan nyårsafton köpte vi ett Wii och har sen dess spelat varje dag. Nu vill vi ha fler spel så man kan variera sig lite. Fick låna mamma o pappas Wii Fit platta och de va skoj. =) G va inte lika imponerad.

Den 2/1 körde jag upp till Osby för att spela Norra Skåne Cupen. Målet va ju att vinna men jag hade ju inte spelat sen sista matchen i november så jag kunde inte förvänta mig för mycket. Blev 5:a och åkte ut mot klubbkompisen och vännen min N. Hon gick och vann hela skiten sen!!! Stolt över henne! Efter att ha hållt uppe i nästan 1 år så kommer hon in och fullständigt spelar skiten ur alla. =) I matchen mot mig så spelade vi båda väldigt bra men hon drog ett längre strå.

Den 13 januari ska jag o M upp med vår uppsats på opponering samt att vi ska opponera på några andras uppsats. Nu närmar sig min examen med storm steg. Fredagen den 15 januari kl 11 ska vi firas i en kyrka i Kristianstad sen ska jag och min familj ut och äta lunch tillsammans. =) På lördagen är det fest här hemma med vännerna.

Nu ska jag sätta mig och läsa igenom uppsatsen som vi ska opponera på så jag kan skriva ner det som ska sägas. :D

Ha de underbart och ta hand om varandra!
Kram på er!

Inga kommentarer: