11 januari 2010

Jobb??

Nej, inte har jag lyckats få jobb än i alla fall. På fredag tar jag min lärarexamen och jag är jättenervös inför hur jag ska klara det ekonomiskt. Denna månaden har jag ingen som helst inkomst utan lever mer eller mindre på luft. Det är helt sjukt att behöva vänta på a-kasse pengarna en hel jävla månad och då får jag inte ens för en hel månad. Hatar att inte ha pengar.....

På lördag ska vi ha examensfest. Det ska bli skoj men förmodligen går jag på pencilin då. =/ Ska till läkaren imorron så jag får veta mer då.

På söndag kommer det ett nytt gäng som ska fira att jag tagit min examen. =) Det blir alltså fest i dagarna tre, nästan. =)

Idag står plugg på schemat, sista gången innan jag får min examen. Helt otroligt att jag är klar nu. Tiden har gått så fruktansvärt fort och inte minst de sista året.
Vi ska försöka hinna köra över till Danmark oxå idag för att köpa öl till helgen. Kanske svänger vi inom IKEA och köper fler tallrikar, glas och bestick. Älskar det varuhuset!! =)

Matchen i lördags i Hässleholm blev oavgjord och jag va reserv men spelade inte jättebra. Borde träna mer för att få resultat. Ska köra upp till pappa en dag och träna tänkte jag.

Nä, nu är det uppsatsen som gäller.
Ta hand om er mina vänner!
Kram/Jessica

Inga kommentarer: